۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۵۹۸۹۷
امام جمعه همدان تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و نیازمندان

آیت الله طه محمدی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دستگیری از مستمندان، گفت: هر کسی در هر رده ای فعالیت می کند باید برای رضای باری تعالی به مستضعفان کمک کند و این کار او خدمت به کشور و اسلام محسوب می شود.
دیدار با طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار کارکنان شهرداری همدان ضمت تبریک فرا رسیدن ماه رجب و تسلیت به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت زینب(س) اظهار داشت: امسال همدان میزبان گردشگران خارجی و داخلی است و زیبا شدن شهر همدان درسی بزرگ به همه همشهریان و مردم است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مساله خدمت به مردم خاطرنشان کرد: عده ای به دنبال خدمت به مردم هستند و عده ای به دنبال فروش و ساخت مواد مخدر و بدون درنگ اهمیت و ضروت مساله خدمت به مردم با این مقایسه آشکار می شود.

امام جمعه همدان گفت: خدمت به مردم، پست و مقام و خوبی است و این کار باید توام با مهربانی و حسن خلق باشد، اگر مسؤولی با ارباب رجوع ناراحتی کند اجر کار خود را از بین برده است.

وی در ادامه افزود: صدقه تنها کمک مالی نیست، اگر مسؤولی با ارباب رجوع با لبخند و روی خوش رفتار کند صدقه ای بزرگ در راه خدای تعالی انجام داده و عبادتی را به مرحله عمل رسانده است.

آیت الله طه محمدی گفت: انسان عاقل کسی است که با خدای تعالی قرار داد ببندد نه با آقای شهر دار، آقای شهردار یک مسؤول است و ارباب همه مردم خدای تعالی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دستگیری از مستضعفان ابراز داشت: هر کسی در هر رده ای فعالیت می کند باید برای رضای باری تعالی به مستضعفان کمک کند و این کار او خدمت به کشور و اسلام محسوب می شود.

امام جمعه همدان در پایان گفت: همه باید با صفای باطن و در اه رضای خدای تعالی به پیشرفت و تعالی کشور کمک کنند، برای مثال شهدای مدافع حرم با هدف الهی توانستند جلوی تکفیری ها بایستند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات